Døgnvagt: ​📱+45 62 62 10 65

✉​ Send mail

Ringe Dyrehospital Stordyrspraksis på Fyn

​Ringe Dyrehospital Stordyrssektionen er en udkørende landpraksis på Fyn. Vi beskæftiger os primært med heste og kvæg, men vi tilbyder også behandling af alle slags hobby- og produktionsdyr som blandt andet får, geder og svin.

Dyrehospital med fagdyrlæger, dyrlæger og tandlæger

​Ringe Dyrehospital har i den forbindelse tre fagdyrlæger, to dyrlæger og en veterinærsygeplejerske til undersøgelse, behandling pleje af blandt andet ledskader, øjne og tænder, og det kan være akut via vores døgnvagt, og det kan være til regelmæssige tjek, men det kan også være ved sygdom, ligesom der for eksempel kan være brug for et dyrehospital i forbindelse med køb af nye dyr.

Vi er udkørende men du kan også komme til vores dyrehospital

​Vores dyrehospital har naturligvis klinikfaciliteter til store husdyr som for eksempel heste og kvæg, men vi tilser langt de fleste dyr i deres egen stald.​

Vi kan blandt andet tilbyde følgende på vores dyrehospital:

• Vaccination
  • Ultralydsscanning
  • Sundhedsrådgivning
  • Embryotransplantation
  • Egenkontrolprogrammer
  • Tandraspning og tandpleje
  • Øjenundersøgelse og øjenkirurgi
  • Sundheds- og produktionsrådgivning
  • Akut medicinsk og kirurgisk behandling
  • Halthedsundersøgelse og ledbehandling
  • Røntgenundersøgelse med mobilt digitalt anlæg
  • Besætningsbesøg for erhvervsmæssige dyrehold​

Vi kan komme akut, samme dag eller efter aftale

​Ringe Dyrehospital har akut døgnvagt på telefon 62 62 10 65.

​Vores telefontid for besøg samme dag er mandag til fredag fra kl. 07.00 til kl. 09.00.

​Du kan også kontakte Ringe Dyrehospital Stordyrspraksis telefonisk eller ved at skrive til ringe@stordyr.dkfo​r at aftale en ordinær konsultation, eller hvis du har et spørgsmål i forbindelse med dit dyr eller med vores behandlinger.

​Om stordyrs sektionen

Adresseoplysninger